اصفهان- مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی اصفهان با کمک خیران و مردم نیکوکار، معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان به مردم زلزله زده غرب کشور کمک کرد.

آخرین جزئیات از کمک‌های مردمی اصفهان به زلزله‌زدگان کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، سعید صادقی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدامات بهزیستی اصفهان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور اظهار داشت: یکی از وظایف بهزیستی حضور مداوم در حوادث و بلایای طبیعی است و به عنوان یک ضرورت و ارزش برای سازمانی که به دیگران کمک می‌کند، باید در این مواقع هم برنامه‌ریزی‌های خاصی داشته باشد.

وی افزود: اداره‌کل بهزیستی اصفهان در حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه با لطف خدا، حمایت خیران بهزیستی و مردم نیکوکار توانست اقدامات بسیار خوبی برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام دهد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه تعدادی از کمک‌های بهزیستی به مناطق زلزله‌زده ارسال شده و مابقی هم در حال ارسال است، اظهار داشت: ۱۲۰ کانکس، بیش از ۱۲ کامیون حاوی وسایل کمک توانبخشی، البسه گرم و نو، وسایل گرمایشی مرغوب، مواد غذایی تاریخ‌دار و وسایل بهداشتی توسط خیران و مردم نیکوکار در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۳ خودروی اورژانس اجتماعی نیز به غرب کشور ارسال شد، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از مددکاران و روان‌شناسان که دوره‌های تخصصی در زمینه مداخله در بحران و حمایت از افرادی که بعد از حوادث طبیعی و غیر طبیعی، دچار مشکل می‌شوند، را گذرانده‌اند به صورت آماده باش در مناطق زلزله‌زده برای کمک به افراد حضور دارند.

صادقی با اشاره به حضور مداوم بهزیستی در ستاد هماهنگی مدیریت بحران استانداری گفت: آمادگی خود را به بهزیستی کرمانشاه مبنی بر هر گونه کمک اعلام کرده‌ایم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.