سرمربی تیم فوتبال پیکان با انتقاد از تصمیم داور در رد ضربه پنالتی، گفت: از بازیکنانم در بازی با استقلال انتظار بیشتری داشتم.

مجید جلالی: از بیرون زمین پنالتی مقابل استقلال رد شد!

به گزارش قدس آنلاین،  مجید جلالی در نشست خبری پس از تساوی بدون گل استقلال تهران و پیکان تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: اصلا نمی توانم بگویم از بازیکنان تیمم راضی هستم. از آنها انتظار خیلی بیشتری داشتم. مقابل تیم بزرگی بازی کردیم. فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم اما نیاز به از خودگذشتگی داشتیم.

وی درباره تصمیم کمک داور در رد پنالتی گرفته شده در دقیقه ۱۱ بازی، اظهار داشت: من در رختکن، این صحنه را دیدم. این صحنه پنالتی بود. اما جالب اینجاست که می گویند از بیرون به داور گفته اند که پنالتی نبوده است. این خیلی عجیب است. در این صورت باید برای هر پنالتی، مشورت کنند و سرپرست زمین و داوری بیاید و نظر بدهند. برای اولین بار است چنین موضوعی را می بینم. این خیلی عجیب است که کمک داور بازی بیاید و پنالتی گرفته شد را رد می کند.

سرمربی پیکان تهران اظهار داشت: ما در بازی امروز بهتر از استقلال تهران بودیم. می توانستیم برنده باشیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم.

جلالی ادامه داد: از تعویضی هایم انتظار داشتم نفس جدیدی را به تیم بیاورند که این اتفاق رخ نداد. ما در ۱۵ دقیقه پایانی وقتی ۱۰ نفره شدیم کمی عقب نشینی داشتیم. از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم.

وی در ادامه راحع به عملکرد بختیار رحمانی تصریح کرد: او نسبت به بقیه تعویضی ها بهتر بود. اما باز هم می گویم که بازیکنانی که به زمین فرستادم انتظارم را برآورده نکردند.

جلالی درباره جذب بازیکن در نیم فصل اظهار داشت: ما بازیکنان جوان زیادی داریم. در حد توانایی هایمان عمل می کنیم و بازیکن جذب خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.