کرج - فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ١٠ تن مواد مخدر در این استان کشف شد که از این میزان بیش از ٥ هزار و ٥٠٠ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و بقیه مواد صنعتی و پیش ساز بوده است.

کشف ۱۰ تن انواع مواد مخدر در استان البرز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار غلامعلی محمدیان پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاعات به دست آمده مبنی بر ورود یک محموله بزرگ مواد مخدر به این استان پیگیری به  صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این پیگیری یک محموله ۹۰۰ کیلو گرمی مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد ودر این خصوص سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

محمدیان با اشاره به اینکه در ۷۲ ساعت گذشته در عملیات انجام گرفته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۰ کیلو مرفین کشف شد افزود:در این رابطه ۴ نفر دستگیر شدند و متعاقب آن یکی از محل های تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین شناسایی شد.

وی در ادامه گفت: همچنین در همین محل نسبت به جمع آوری مواد مخدر و افراد مرتبط  اقدام شد که در این رابطه ۱۵۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد و همچنین ۴ نفر دستگیر و ۱۲ دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده  نیروهای انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ١٠ تن مواد مخدر در این استان کشف شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل درصد زیادی کشفیات افزایش داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.