کرج- رقابت های کشتی آزاد وفرنگی بین المللی جام شاهد در حالی ساعاتی دیگر با معرفی تیم های برتر به پایان می رسد که نماینده اتحادیه جهانی کشتی میزبانی البرز از این مسابقات را رضایت بخش توصیف کرد.

اتحادیه جهانی کشتی به میزبانی البرز از «جام شاهد» نمره قبولی داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، «ویلت چارلز» عصر امروز شنبه و در حاشیه برگزاری جام شاهد در سالن انقلاب کرج اظهار کرد: جام شاهد متعلق به جوانان است وحضور کشتی گیران آینده دار و جویای نام از ویژگی های خاص این دوره از مسابقات بود.

وی با ابراز رضایت از میزبانی ایران گفت: نحوه برگزاری مسابقات بین المللی جام شاهد دراستان البرز مطلوب بود واز این حیث نمره قبولی گرفت. .

نماینده اتحادیه جهانی کشتی تصریح کرد: از نگاه من سطح فنی مسابقات، کیفیت اسکان تیم ها و شرایط سالن برگزاری رقابتها همگی در بهترین بود و توانست یک میزبانی خوب را برای استان کشتی خیز البرز رقم بزند.

ویلت چارلز قضاوت مناسب داوران ایرانی در مسابقات این دوره را مورد اشاره قرار داد و گفت: داوران ایرانی فقط به رنگ آبی و قرمز دوبنده ها توجه دارند و به هیچ وجه درامر قضاوت تحت تاثیر نام کشورها  و اسم کشتی گیرقرار نمی گیرند.

وی با قدردانی از تلاش مسئولان فدراسیون کشتی و مسئولان استان البرز گفت: به طور قطع شهر کرج می تواند با توجه به کیفیتی که در میزبانی ارائه کرد در آینده میزبانی مسابقات مهم بین مالمللی دیگری را عهده دار شود و این اتفاق دور از دسترس نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.