بجنورد- بر اساس آخرین اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویتر (ISI-ESI)، یک عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا حضور دارد.

ورود عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی ومهندسی اسفراین به جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، بر اساس آخرین اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون- رویتر (ISI-ESI)، دکتر محمد حاتمی از اعضای هیات علمی این مجتمع به جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا اضافه شد.

بر اساس جدیدترین اعلام پایگاه (ISC)، نام دکتر محمد حاتمی عضو هیات علمی این مجتمع به لیست دانشمندان یک درصد دنیا اضافه شده است.

دکتر محمد حاتمی عضو هیات علمی  ( استادیار مهندسی مکانیک) با (h-index=۳۴)  و(citation=۳۲۰۰) است که پیش از این برای ۲ دوره موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر استان خراسان شمالی و ۴ دوره به عنوان پژوهشگر برتر این مجتمع شده است.

پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) هر دو ماه یکبار به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد که براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل روزآمد می شود.

ISI برای انتخاب دانشمندان یک درصد برتر دنیا، تعداد استنادهای صورت گرفته به پژوهش های محققان دنیا در ۱۰ سال اخیر را شمارش کرده و این محققان را در ۲۲رشته موضوعی طبقه بندی می کند.

سپس این محققان براساس تعداد استنادهای دریافتی به صورت نزولی مرتب سازی می شوند و یک درصد برتر از هر رشته به عنوان دانشمندان برتر انتخاب می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.