سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد با اشاره به بازی مقابل زسکا مسکو در لیگ قهرمانان گفت: به بازیکنانم هشدار داده ام این حریف را دست کم نگیرند.

مورینیو: نباید زسکا را دست کم بگیریم/ فعلا به دربی منچستر فکر نمی کنم

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و در دور پایانی مرحله گروهی از گروه یک منچستریونایتد در خانه در حالی به مصاف زسکامسکو می‌رود که برای سرگروه شدن یک امتیاز می‌خواهد.

ژوزه مورینیو پیش از بازی با زسکا گفت: من تغییرات زیادی برای این بازی نخواهم داشت. پوگبا بازی خواهد کرد ولی به دخئا و زلاتان استراحت می‌دهم. به بازیکنانم هشدار داده‌ام که این بازی را نباید دست کم بگیرند چون ما هنوز صعودمان را قطعی نکرده‌ایم و در لیگ قهرمانان اروپا هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد، دلیلی هم برای این کار نداریم. بازیکنانم آنقدر حرفه‌ای هستند که با تمام مسئولیت‌پذیری به میدان بروند.

سرمربی منچستریونایتد درباره بازی هفته آینده با منچسترسیتی در لیگ برتر گفت: از الان درباره بازی با سیتی صحبت نخواهم کرد. ما فقط به بازی بعد فکر می‌کنیم که آن هم لیگ قهرمانان اروپا است، بعد از آن خودمان را برای بازی با سیتی آماده خواهیم کرد.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوشنبه ۲۰ آذر برگزار می‌شود و یونایتد در صورت صعود باید با یکی از تیم‌های دوم گروه‌های هشت‌گانه غیر از گروه خود بازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.