قزوین_ معاون استاندار قزوین اجلاس استانی نماز را ۲۶ آذرماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: این اجلاس با موضوع «نماز در فضای مجازی» با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصه ی نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارمی شود.

 اجلاس استانی نماز در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آخرین جلسه هماهنگی برگزاری اجلاس استانی نماز با حضور مسؤولان استانی و زیرربط ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد.

معاون استاندار قزوین در این اجلاس اظهار داشت: اقامه نماز به عنوان سرچشمه تمام ارزش های دینی و اعتقادی باید مود توجه بیشتری قرار بگیرد.

منوچهر حبیبی گفت: توجه به نماز به عنوان مهم ترین فریضه دینی موجب حفظ آبرو، عزت و حرمت اقامه کننده می شود.

وی عنوان کرد: در جامعه ی امروزی که فضای مجازی و دیجیتال محل ارجاع عمومی است اطلاع رسانی و مقابله فرهنگی با هجمه های دشمنان ضرورتی انکارناپذیر است.

معاون استاندار ادامه داد: عنوان اجلاس استانی نماز بسیار هوشمندانه انتخاب شده است با عنایت به اینکه بهره مندی از این فضا می تواند در ترویج این فریضه دینی بویژه در قشر نوجوان و جوانان موثر واقع شود.

حبیبی با بیان اینکه در استان قزوین آمادگی لازم برای برگزاری اجلاس نماز وجود دارد و برنامه ریزی ها نیز در حال اجرا است، مطرح کرد: فضای محیطی شهری می بایست رنگ و بوی اطلاع رسانی اجلاس استانی نماز گیرد و این حرکت عظیم فرهنگی ضرورت دارد که با مشارکت جدی تمامی مدیران و مسئولان رقم بخورد.

وی افزود: اجلاس استانی نماز را ۲۶ آذرماه سال جاری عنوان و خاطرنشان کرد: این اجلاس با موضوع «نماز در فضای مجازی» با حضور مدیران و مسئولان و فعالان عرصه ی نماز در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.