قزوین_ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ۱۶ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور ۵ نفر به صورت میانگین در هر پایگاه فعال است و در مجموع ۲۰۰ نفر  در حالت آماده باش صدرصدی برای ارائه خدمات هستند.

۲۰۰ نیروی امدادی برای ارایه خدمات در قزوین آماده باش هستند

حکمت الله هاشمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با آغاز بارش های امروزی، تمام نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایگاه ها و شهرستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: ۱۶ پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر با حضور ۵ نفر به صورت میانگین در هر پایگاه فعال است و در مجموع ۲۰۰ نفر  در حالت آماده باش صدرصدی برای ارائه خدمات هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: باتوجه به اینکه در سال ۸۳ یک زمین لرزه در روستای آکوجان اتفاق افتاد در حال حاضر اثرات تخریب آن برجای مانده است که به منظور ارایه خدمات به ساکنان منطقه، طرح «هادی» در این روستا اجرا شد؛ در راستای اجرای طرح، ۱۰۰ خانوار به روستای جدید منتقل شد و انتقال ۹۰ خانوار باقی ماند.

هاشمی عنوان کرد: با وقوع زلزله اخیر در کرمانشاه بخشی از منازل روستای آکوجان الموت فرو ریخت که تخلیه اضطراری ساکنان این روستا توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان قزوین انجام شده است و ۸۰ چادر در اردوگاه برپا کردیم تا اسکان به صورت موقت انجام شود و اقدامات جدی ترصورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.