کرج - مدیر کل امور اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: برای رسیدن به رشد ۸ درصدی مورد تاکید در برنامه ششم هر ساله ۲۶ هزار میلیارد تومان تجهیز منابع در بخش های مختلف استان البرز نیاز است.

تحقق برنامه ششم در البرز ۲۶ هزار میلیارد تومان تجهیز منابع می خواهد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابوالفضل فلاح پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز اظهار کرد:  از  پتانسیل های اقتصادی استان می توان برای تجهیز هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی البرز بهره برد.

وی با اشاره به اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز در مدت ۲ سال تشکیل شده است گفت: بر اساس برنامه کشوری باید به رشد ۸ درصدی در هدف گذاری برنامه ششم دراین زمینه برسیم.

فلاح در ادامه افزود: برای سرمایه گذاری اقدامات لازم زیرساختی باید در نظر گرفته شود که گاز وبرق از جمله نیازها دراین زمینه می باشد که دستگاه های اجرایی باید در ارتباط با آن برنامه عملیاتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه. برای تامین مالی خارجی در کشور فعالیت های لازم در خصوص تخصیص تسهیلات بانکی و بازار سرمایه باید انجام شود افزود:برآورد انجام شده در استان با لحاظ تولیدات ناخالص داخلی در سال ۹۵ بالغ بر ۵۰هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود.

مدیر کل اقتصاد ودارایی گفت: متوسط منابع مصارف کشور در خصوص بانکها ۸۵ درصد است اما در البرز کمتر از ۶۰ درصد است که نشان می دهد پتانسیل خوبی در تسهیلات بانکی داریم.

وی در پایان افزود: رقم های خوبی با کشورها برای فایناس بسته شده اما در جذب آنها خوب اقدام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.