کرج- سرپرست اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج از آغاز خدمات رسانی به جامعه ورزش وجوانان در این حوزه مدیریتی خبرداد.

آغاز خدمات دهی اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به دنبال تصویب ارتقاء ساختار اداری ورزش وجوانان کلانشهر کرج به ۲ حوزه غرب و شرق فرایند اداری این تفکیک به سرعت آغاز شد.

وی افزود: براین اساس ساختمانی در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برای استقرار اداره ورزش و جوانان غرب کرج  اختصاص پیدا کرد.

محبی با بیان اینکه آماده سازی وتجهیز این اداره در کمتر از یک هفته انجام شد گفت: در ادامه با استقرار ۱۰ نیروی کارشناسی و انتقال پرونده ها واسناد اداری لازم از اداره ورزش وجوانان کرج خدمات اداری به جامعه هدف آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج ۵ منطقه شهری کرج و شهرهای اقماری وتابعه کمالشهر، ماهدشت و محمدشهر را تحت پوشش خود دارد و تلاش می کند نگاه دقیق تری به نیاز این مناطق در حوزه ورزش داشته باشد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان غرب شهرستان کرج با بیان اینکه راه اندازی هیئت های ورزشی در این حوزه مدیریتی در دستور کار قرار گرفته است گفت: تاکنون ۴ هیئت ورزشی تشکیل شده و در تلاشیم با مشورت لازم با پیشکسوتان زمینه شکل گیری هیئت های ورزشی دیگر را هم فراهم کنیم.

محبی تعداد باشگاه های خصوصی فعال در غرب کرج را حدود ۴۰۰ باشگاه عنوان کرد  وگفت: نظارت بر عملکرد این اماکن با دقت و حساسیت بالایی صورت می گیرد تا کیفیت خدمات دهی به مردم در سطح قابل قبولی رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.