جوین- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین گفت: در پایان مسابقات فوتبال لیگ برترتیم فوتبال زورآباد فاتح این مسابقات شد.

تیم فوتبال زور آبادفاتح لیگ برتر شهرستان جوین شد

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین اعلام کرد: فوتبال لیگ برتر شهرستان جوین  با حضور  ۷ تیم و ۴۲ بازیکن به صورت رفت و برگشت در مجتمع زمین چمن فوتبال هلال احمر که از روز جمعه مورخه۹۶.۶.۳ اغاز شده بود، با گذشت حدود سه ماه با بازی حساسفینال بین تیمهای زوراباد و کروژده  با قهرمانی تیم شایسته تیم فوتبال زوراباد به پایان رسید،  تیم کروژده و هلال احمر به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.  

برات میرجهانگیری رئیس هیات فوتبال شهرستان جوین که با جدیت تمام پیگیر برگزاری این مسابقات بود، گفت: برای اولین بار سطح مسابقات به جهت تامین امکانات مربوطه از قبیل امنیت،  اورژانس،  امدادگر و داوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد.  

وی ضمن ابراز امیدواری از جهت ظرفیت و استعداد بسیار بالای جوانان شهرستان جوین در ورزش فوتبال از کم کاری و عدم همراهی مسئولان شهرستان به جهت مساعدت و همکاری گلایه کرد.  

میر جهانگیری خاطر نشان کرد: با توجه به حضور چندین ساله نماینده فوتبال شهرستان جوین در زیر گروه دسته دوم استان انتظار ورزشکاران این رشته محبوب و پرطرفدار از همکاری مسئولان به جهت حضور در میادین ورزشی سطح استانی و کشور یکمکهای مالی لازم و ضروری به نظر میرسد.

 لازم به یادآوری است سرپرستی تیم قهرمان شهرستان زوراباد به عهده ایرج زورآبادی یکی از فوتبالیستهای اسبق شهرستان بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.