مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید گفت: سردار حاجی زاده در اجلاس بزرگ اساتید بسیجی تهران سخنرانی ویژه خواهند داشت و از ابعاد توان دفاعی و موشکی کشور در جمع اساتید دانشگاه ها سخن می گویند.

سردار حاجی زاده در اجلاس بزرگ بسیج اساتید تهران از توان دفاعی و موشکی کشور می گوید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور؛ علی قجری مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی بسیج اساتید با تایید خبر حضور سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در اجلاس بزرگ بسیج اساتید تهران بزرگ، گفت: سردار حاجی زاده در اجلاس بزرگ اساتید بسیجی تهران سخنرانی ویژه خواهند داشت.

قجری در ادامه افزود: در اجلاس بزرگ نود و سوم بسیج اساتید تهران بزرگ، حضور سردار حاجی زاده به عنوان فرمانده ی مجموعه ای که امروز تراز علم و عمل در حوزه فناوری های نوین، مهندسی دقیق و بومی سازی تکنولوژی های جدید در حیطه دفاعی و موشکی در کشور به شمار می آید، فرصت مغتنمی است تا اساتید بسیجی و برجستگان دانشگاهی در محفلی علمی و ارزشمند، به تبادل نظر در ابعاد توان فناورانه و بومی سازی دانش در کشور بپردازند.

مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، تصریح کرد: سخنرانی سردارحاجی زاده در قامت فرمانده و مدیر راهبردیِ گروه منسجمی از نخبگان جوان و دانشگاهی کشور که امروز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران گردهم آمده اند و برگ زرین و برنده نظام و انقلاب اسلامی در معادلات عرصه بین المللی بحساب می آیند، حاوی مطالب ویژه ای از ابعاد توان دفاعی و موشکی کشور برای اساتید دانشگاه های شهر تهران خواهد بود.

وی در پایان افزود:  این اجلاس روز پنج شنبه ۲۳ آذرماه بعد از نماز مغرب، در سالن همایش های بین المللی ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی تهران با برنامه هایی ویژه ی دیگری چون رونمایی از اولین اندیشکده راهبردی بسیج اساتید با عنوان «اندیشکده راهبردی اقلیم و آمایش» و رونمایی از طرح راهبردی بسیج اساتید در حوزه کشاورزی با تمرکز بر مسئله «برنج» با حضور چهره های برجسته علمی و مسوولان کشوری و لشگری، برگزار خواهد شد.

قجری تأکید کرد: سازمان بسیج اساتید از کلیه اعضای هیئت علمی دانشگاه های شهر تهران دعوت بعمل می آورد تا در این اجلاس بزرگ حضور بهم رسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.