۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 578576

جوین- نماینده مردم جوین، جغتای، سبزوار و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت پست باید تمام توان خود را بااستفاده از دفاتر پیشخوان جهت راه اندازی سیستم مکانیزاسیون بکار گیرد.

خدمات پستی باید مکانیزه شود

رمضانعلی سبحانی فر در گفت و گو با خبر نگار قدس آنلاین اظهار داشت: شرکت پست مجوز استخدام ندارد و در آینده نیز برای پوشش دهی وخدمات رسانی حتما با مشکل مواجه خواهدشد.  

وی گفت: بر مفاد اساسنامه شرکت پست که تکلیف این شرکت مبنی بر الزام به ارائه خدمات پایه پستی و سایر خدمات تا زمانی که بخش خصوصی در این حوزه ورود نکند پیشرفتی حاصل نخواهد شد.  

سبحانی‌فر گفت: طبق اساسنامه، شرکت پست نمی تواند، استخدامی داشته باشد، و بنا به خدمات بیشمار این شرکت در سطح کشور واینکه این عدم تامین نیرو باعث پایین آمدن کارآیی شرکت پست خواهد شد، خواستار واگذار کردن خدمات رسانی به شرکت های پستی خصوصی جهت ارائه خدمات بهتر به مردم شد.  

نماینده مردم جوین، جغتای، سبزوار و خوشاب در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از شرکت پست مبنی براینکه شرکت پست مرسوله های پستی را هنوز مانند ۴۰ سال پیش به صورت دستی توزیع می کند، و باید نگاه شرکت پست نگاه کلان و نگاه حکومتی باشد، از اینکه هنوز مرسوله هایی مانند کتاب با پیک موتوری به مقصد ارسال می شود، شدیدا انتقاد کرد.  

رئیس کمیته ارتباطات و فن آوری مجلس گفت: طبق قوانین شرکت پست ملزم به انجام موارد ذکر شده، طبق اساسنامه است، و باید دفاتر پیشخوانی که پیش بینی شده اند، و  هنوز راه اندازی نشده اند، اقدام شود.  

وی اضافه کرد: عدم رعایت آن از طریق سازمان مقررات. با واکنش نمایندگان مجلس مواجه خواهد شد.  

نماینده مجلس جوین افزود: اگر لازم باشد، وزیر اتباطات را جهت سئوال و حتی استیضاح به مجلس خواهیم کشاند.

 سبحانی فر از اینکه مجوز دفاتر پیشخوان که قرار بر خدمات رسانی در سطح شهرستان ها بوده، و توسط سازمان مقررات هنوز صادر نشده، و شرکت ملی پست رقیبی برای دفاتر پیشخوان شده، ابراز نگرانی کرد. 

وی  یاد آورشد: باید خدمات رسانی مکانیزه شود، و از روش های مکانیزه و سیستم های نوین به جای روش های قدیمی در جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت استفاده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.