کرج- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهرکرج با تاکید براینکه حامی برنامه های اصولی شهردار خواهیم بود گفت: شورا منسجم است و وارد بازی های اشتباه نمی شود.

حامی برنامه های اصولی شهردار کرج خواهیم بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زارع صبح امروز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جلسه سی ام شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم بحث هایی که در روزهای اخیر در خصوص دسته بندی اعضای شورا مطرح شده بی معنی است و نباید فرصت خدمت به مردم را با ورود به این مباحث از دست داد.

وی با بیان اینکه از قانون برای به جلوگیری از به خطا رفتن قدرت استفاده می کنیم گفت: به عنوان یک عضو شورای شهر حب و بغضی ندارم و معتقدم شهردار منتخب متعلق به تمام ۱۳ عضو حاضر در شورای شهر است.

زارع افزود: هم شورای شهر وهم شهردار منتخب می توانند از حقوق قانونی خود استفاده کنند با این حال تاکید می کنم نباید حب وبغض ها را وارد این فضا کرد.

وی با بیان اینکه همه باید به دنبال رقم خوردن آینده بهتر برای شهر کرج باشیم گفت: چیزی پشت پرده نداریم و اتفاقات اخیر به نظرم نشانگر بلوغ بالای شورا شهر است.

این عضو شورای شهر کرج تصریح کرد: در گذشته این تصور وباور از سوی اصحاب قدرت وجود داشت که برای پیشبرد راحت تر امورات باید اختلاف ایجاد کرد اما واقعیت آن است که شورای پنجم این باور را ندارد ومعتقد است مدیر شهر با یک شورای منسجم بهتر می تواند کار کند.

زارع در پاسخ به این سوال که آیا پیگیری قانونی لازم را برای اتهاماتی که شهردار در جلسه قبلی شورا به وی زده است خواهد داشت گفت: مردم من را می شناسند و دراین خصوص ضمن آنکه این حق را برای خود قائل هستم باید عنوان کنم که بغض نخواهم کرد.

رییس کمیسیون برنامه وبودجه  تصریح کرد: در یک فضای دعواگرایانه نمی توان کار کرد بنابراین تمام تلاش وتمرکز خود را براین می گذارم که در مسئولیتی که برعهده ام قرار گرفته شرمنده مردم کرج نشوم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.