کرج- مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان البرز از آغاز ثبت نام بیست و نهمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه این استان در سال جاری خبرداد.

آغاز ثبت نام جشنواره «امتنان» از نخبگان کار وتولید در البرز

به گزارش قدس آنلاین، حسین فلاح نژاد اظهار کرد: جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه  استان که امسال از سوی وزارت متبوع به عنوان جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید نامگذاری  شده است.

وی افزود:این جشنواره در راستای  تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و به منظور شناسایی و معرفی  تلاشگران  عرصه های مختلف  تولید، صنعت، کشاورزی و خدماتی به شکل سالیانه برگزار می شود

فلاح نژاد ادامه داد: تمامی فعالان عرصه کار و تلاش البرز اعم از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه  مخترع، مبتکر و خلاق در واحدهای تولیدی و اقتصادی استان می توانند به منظور  شرکت در این جشنواره از امروز ۲۵ آذرماه  به مدت یک ماه در سامانه  الکترونیکی  جشنواره به آدرس  emtenan.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به اینکه ارایه کلیه مدارک خواسته شده در سامانه ثبت نام توسط ثبت نام کنندگان الزامی است افزود: کلیه موارد خواسته شده در سامانه ثبت نام جشنواره امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه دارای امتیاز می باشد و ثبت نام کنندگان در صورت عدم ارایه مدارک خواسته شده امتیاز خود را از دست خواهند داد.

وی در پایان بیان  کرد: پس از پایان مهلت اعلام شده ثبت نام شدگان  توسط کمیته داوری ارزیابی و برترین های جامعه کار و تولید استان در جشنواره معرفی خواهند شد ودر مراسمی با حضور مسئولین استانی و کشوری  تجلیل می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.