کرج- مسئول بسیج رسانه استان البرز از معرفی آثار ونفرات برتر دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در این استان خبرداد.

برترین های دومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» در البرز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ابراهیم نوروزی فر اظهار کرد: مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز عصر یکشنبه به میزبانی مجتمع فرهنگی میلاد کرج برگزار شد و با حضور مسوولان شهری واستانی از برترین های این رویداد رسانه ای در بخش های مختلف تقدیر به عمل آمد.

وی به معرفی نفرات برتر هر بخش پرداخت و گفت : در بخش یادداشت رتبه اول به صدیقه صباغیان از خبرگزاری فارس رسید و نسترن کیوان پور از روزنامه پیام آشنا و مهرنوش اسکندری از ماهنامه تخصصی دختران امروز، مادران فردا به ترتیب دوم وسوم شدند. در این بخش فرزانه یوسفیان از روزنامه پیام آشنا شایسته تقدیر شد.

نوروزی فر ادامه داد: در بخش تیتررتبه اول به ایران واشقانی از روزنامه ایران رسید وایلیا بیک از روزنامه سپهر ایرانیان وثنا فلاح سخنگو از روزنامه پیام آشنا در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی به برترین های بخش رادیویی اشاره کرد و گفت: آرزو دهکردی از رادیو البرز در این بخش اول شد وناصر ترکیان از رادیو البرز و ملیحه مومن پور از شبکه خبری رسا شایسته تقدیرشدند.

مسئول بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه رتبه نخست بخش خبر به عالیه رضوانی از نشریه سپهر البرز رسید گفت: فاطمه دانایی از خبرگزاری شبستان البرز وجلیل کریمی از نشریه سپهر البرز عناوین دوم وسوم را کسب کردند ضمن آنکه در این بخش مجتبی علی مردانی از پایگاه خبری قدس آنلاین شایسته تقدیر شد.

نوروزی فر برترین های بخش گزارش را مورد اشاره قرار داد و گفت: رتبه نخست جشنواره در بخش گزارش به مینا صدیقیان از خبرگزاری فارس رسید و الهه ملاحسینی از پایگاه خبری هنری نگارانه وایلیا بیک از روزنامه سپهر ایرانیان در جایگاه دوم وسوم قرار گرفتند ضمن آنکه وحید صالحی از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر شد.

وی ادامه داد: در بخش مصاحبه رتبه اول مشترکا به محمدعلی حسن نیا و زهره کمیجانی از خبرگزاری تسنیم رسید ونسترن کیوان پور از پیام آشنا ومریم غیاثوند از مجله فاروس در جایگاه دوم وسوم قرار گرفتند. در این بخش مهدیه دانایی از خبرگزاری شبستان وسعید پورمند از پایگاه خبری محمدشهر شایسته تقدیر شدند.

مسئول بسیج رسانه استان البرز برترین های بخش عکس در دومین جشنواره رسانه ای ابوذررا مورد اشاره قرار داد وگفت: محمد مهدی دهقانی پور، دامون پور نعمتی و مجتبی دانایی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و میلاد فیروزان در این بخش شایسته تقدیر شد.

وی با قدر دانی از مشارکت فعالان رسانه ای البرز گفت: آثار رسیده به جشنواره امسال با رشدی ۲۵ درصدی به بیش از ۴۰۰ اثر رسید و این نشان می دهد جشنواره ابوذر در استان البرز توانسته اعتماد خانواده رسانه را به خود جلب کند.

نوروزی فر با بیان اینکه فعالان رسانه به آنچه تولید می کنند ایمان و باور داشته باشند گفت:  اخبار و تولیدات همراه با صداقت و صریح باشد که شرط اصلی رساندن پیام است.

وی با بیان این که ابوذر یکی از اصحاب پیامبر(ص) زبان صریح و دشمن شکنانه داشتند افرود: امروز اصحاب رسانه زیر پرچم ابوذر قرار گرفته اند و باید نگاهی همچون نگاه ابوذر گونه نسبت به مسائل داخلی و خارجی داشته باشند

نوروزی در ادامه بیان کرد: اصحاب رسانه  با شهامت و استواری در برابرتهدیدات دشمنان پا به این عرصه خطیر گذاشته اند.

مسئول بسیج رسانه استان البرز خاطر نشان کرد: بهترین نمونه نگاه ابوذروار را شهید مرتضی مطهری داشت به نحوی که در بیان مسائل حوزه فرهنگ و اندیشه اعلام موضع می کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.