اراک- شهردار کلان شهر اراک گفت: افزایش رضایتمندی شهروندان در گرو همیاری شهرداری و توزیع برق است.

افزایش رضایتمندی شهروندان در گرو همیاری شهرداری و توزیع برق

 به گزارش قدس آنلاین، مهندس تاجران درنشست هم اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان این مطلب افزود:تعامل دوسویه توزیع برق و شهرداری در جهت توسعه مبلمان شهری ضروری است.

وی تصریح کرد: محدود بودن منابع فسیلی و مشکلات انتشار گازهای گلخانه ای، توجه بیش از پیش به انرژی های تجدید پذیر را برهمگان روشن و ضروری کرده است.

مهندس تاجران خاطرنشان کرد:امروزه در بسیاری از مناطق و کلانشهرهای جهان روش های انتقال برق،تغییرات قابل ملاحظه ای را تجربه کرده و خطوط انتقال زمینی در بسیاری از کشورهای دنیا جایگزین دکل ها و خطوط انتقال هوایی شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: توسعه شبکه برق زمینی از اولویت های استراتژیک شرکت با رویکرد زیباسازی مبلمان شهری و صیانت از محیط زیست است که بسیاری از پروژه های توزیع برق در سطح کلانشهر اراک به صورت زمینی انجام شده است.

مهندس اله‌داد حفاظت از پرندگان، حذف شاخه زنی در راستای جلوگیری از آسیب های زیست محیطی و بهبود مبلمان شهری، بهبود ولتاژ و افزایش کیفیت برق تحویلی، کاهش تلفات فنی و غیرفنی، کاهش خاموشی ها و افزایش ایمنی را از جمله مزایای طرح توسعه شبکه برق زمینی برشمرد.

وی تامین برق پایدار با کیفیت و اقتصادی به صورت هوشمند و غیرحضوری را از اهداف این شرکت برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: طراحی تابلوها و پست های برق با هدف زیبا سازی فضای شهری و متناسب با محیط و مبلمان شهری در نظر گرفته شده و اجرا شده است.

گفتنی است، شهردار کلانشهر اراک همراه با مدیران ارشد توزیع برق مرکزی با دوچرخه برقی از کانال انرژی اراک و کانال انرژی باغ فردوس بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.