کرج - رئیس کمیسیون عمران شورای شهر با بیان اینکه کرج به شهر سرعت گیرها معروف است گفت: با راه اندازی مرکز کنترل و آی تی اس می توانیم این سرعت گیرها را جمع آوری کنیم .

جمع آوری سرعت گیرهای کرج با آغاز فعالیت مرکز کنترل ترافیک

مهدی حاجی قاسمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آغاز به کار مرکز کنترل ترافیک شهرداری کرج در روز گذشته اظهار کرد: تعامل و همکاری مدیریت شهری با نیروی انتظامی موجب شد تا شاهد افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهری به عنوان اولین اقدام شورای شهر پنجم برای مردم شهر کرج باشیم.

وی در ادامه افرود: یکی از مشکلات و دغدغه های حال حاضر مردم کلانشهر کرج ترافیک شهری است که گریبانگیر این کلانشهر شده است.

حاجی قاسمی با بیان اینکه هوشمند سازی مرکز کنترل ترافیک اولین قدم برای مردم این شهر است گفت: اجرای سیستم آی تی اس در شهر کرج بر اساس آنچه که شایسته مردم شهر کرج بوده انجام نشده بود و در حال حاضر با همکاری نیروی انتظامی و مدیریت شهری اولین قدم در این زمینه برداشته شد.

وی با اعلام اینکه دومین قدم بحث دوربین های کنترل سرعت می باشد گفت: این سیستم می تواند عامل بسیار مناسبی در رفع مشکلات و معضلات ترافیکی باشد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج با اشاره به اینکه در کلانشهر کرج با جمعیت بالغ بر ۲ میلیون نفر تعداد معدودی از افراد تخلف می کنند گفت: در این زمینه باید با آنها رفتار سلبی داشت و نمونه آن سرعت گیرهایی است که در سطح شهر دیده می شود.

حاجی قاسمی تاکید کرد: با راه اندازی مرکز کنترل و ITS می توانیم این سرعت گیرها را جمع آوری کنیم و کنترل به صورت مکانیزه انجام گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.