کرج- رییس حوزه هنری استان البرز از آغاز اکران فیلم های سینمایی ومستند برای فعالان فرهنگی استان البرز در قالب ویژه برنامه سینما بصیرت خبرداد.

آغاز اکران ویژه فعالان فرهنگی البرز با عنوان «سینما بصیرت»

اسماعیل آجرلو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سینما بصیرت از ۹ دی ماه وبا اکران دو فیلم مستند قائم مقام و رزم بزم و فیلم سینمایی اشنوگل آغاز می شود و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این فیلم ها به میزبانی سینما هجرت کرج اکران می شود و مخاطب هدف آن مسئولان، هنرمندان و فعالان فرهنگی الببرز است.

آجرلو با ابراز امیدواری به استمرار این اقدام فرهنگی در طول سال گفت: سینما بصیرت آغازی بر طرح اکران ویژه هنرمندان و فعالان فرهنگی در این استان است.

رییس حوزه هنری استان البرز به معرفی فیلم ها پردخت و گفت: مستند قائم‌مقام به کارگردانی سیدمحمدعلی صدری‌نیا روایتی بدون سانسور از زندگی آیت الله منتظری را به تصویر کشیده است و روایتی از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت ایشان را شامل می شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی یک اثر دفاع مقدسی با موضوعی نو و جسورانه است و مستند «بزم رزم» به کارگردانی سیدوحید حسینی سرگذشت پرفراز و نشیب موسیقی در سال‌های جنگ را در دو داستان روایت می کند.

آجرلو با اشاره به رایگان بودن تماشای این آثار به ساعات اکران  اشاره کرد و گفت: مستند قائم مقام روز شنبه ۹ دی ماه و فیلم سینمایی اشنوگل روز ۱۰ دی ماه ساعت ۱۸/۳۰ در سالن هجرت و همچنین مستند بزم رزم روز ۱۱ دی ماه ساعت ۱۸ در سالن نصر سینما هجرت اکران می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.