کرج- داور ملی فوتبال البرز با بیان اینکه این ورزش چند سالی است روند نزولی به خود گرفته است گفت: فوتبال البرز به مدیری نیاز دارد تا انسجام وهمدلی دوباره ایجاد کند و با فکر و ایده های جدید زمینه ساز احیاء آن شود.

فوتبال البرز روند نزولی به خود گرفته است

محمد رضا اکبریان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: متاسفانه از ۳ سال پیش و با افزایش مشغله کاری رییس وقت هیئت فوتبال استان البرز ، دچار مشکلاتی در اداره این ورزش شدیم و ماحصل آن اُفت فوتبال البرز در بخش های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه فضای پیرامونی فوتبال البرز ملتهب است گفت: در فصل جاری لیگ امسال استان البرز بارها شاهد نیمه کاره ماندن بازی ها و توهین و کتک خوردن داوران در زمین بودیم واین مساله به خوبی نشان می دهد فعالان فوتبال البرز از آرامش روانی لازم برخوردار نیستند.

این داور فوتبال کشور با تاکید براینکه باید فرصت ومجال برای حضور افراد قوی در انتخابات ریاست هیئت فوتبال مهیا شود گفت: ضمن احترام به کسانی که برای مجمع انتخابات ثبت نام کرده اند معتقدم اداره این فوتبال و حل مشکلات فعلی آن نیاز به مدیری توانمندتر دارد.

وی برگزاری انتخابات در کمتر از ۱۳ ماه را ماحصل عدم مدیریت مناسب دانست و گفت: توقع وانتظار می رود تا مسئولان اداره کل ورزش وجوانان البرز وفدراسیون فوتبال نگاهی جدی به مشکلات  فوتبال  البرز داشته باشند و شرایطی را فراهم کنند تا فوتبال به عنوان رشته ای پرطرفدار به جایگاه واقعی خود برسد.

اکبریان در پایان گفت: بهره گیری از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال و دعوت از آنها برای توسعه فوتبال البرز یک ضرورت است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.