بجنورد- نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: نهم دی ماه٬ مقطعی حساس در تاریخ انقلاب است که برای همیشه نظام اسلامی و انقلاب را بیمه کرد.

۹ دی انقلاب ‌را برای همیشه در برابر ‌فتنه‌ها بیمه کرد
به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز با بیان اهمیت یوم‌الله ۹ دی به عنوان مقطعی حساس  در تاریخ اسلامی اظهار داشت: این رویداد یک بار دیگر نظام الهی و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
وی افزود: ۹ دی جلوه‌ای از بصیرت افزایی و ولایتمداری مردم شهیدپرور ایران اسلامی بود که در آن حماسه عاشورایی مردم عزیز ما  بصیرت بی نظیر خود را نشان دادند.
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این روز تاریخی و آن حماسه عظیم مردم باعث تداوم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل شد و رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب٬ یأس و نا امیدی بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی را به دنبال داشت.
آیت‌الله مهمان‌نواز٬ ۹ دی را ۲۲ بهمن دیگری نامید و خاطرنشان کرد: مردم آگاه و با بصیرت و موقعیت شناس ایران اسلامی این روز بزرگ را آفریدند و تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران را در این روز به ثبت رساندند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این روز بزرگ باید همیشه زنده بماند و هرسال با شکوه تر از گذشته پاس داشته شود چرا که این روز٬ برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.