کرج- رئیس شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه شهرک های جدید این استان در سال آینده افتتاح می شود گفت: عملیات زیرساختی دو شهرک صنعتی نجم آباد و کوثر به پایان رسیده و در حال حاضر به مرحله پیش فروش رسیده است.

شهرک های صنعتی جدید البرز سال آینده افتتاح می شود

جهانگیر شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با تفاهم نامه ای که با بخش خصوصی داشتیم مقرر شد تا در تکمیل این دو شهرک صنعتی ما را یاری کنند.

وی به اوضاع مناسب شهرک های صنعتی استان البرز اشاره کرد و گفت: این شهرک ها نسبت به سایر شهرک های صنعتی که در استان های دیگر واقع شده اند به موفقیت های بالاتری دست یافته است.

رئیس شهرک های صنعتی استان البرز تصریح کرد: شرکت های بزرگی در این استان فعالیت می کنند  وبا عملکردشان توانسته اند مشاغل زیادی را ایجاد کنند.

شاهمرادی با اشاره به بازار فروش و صادرات شرکت های صنعتی استان البرز گفت: شرکت های فعال ما بازار فروش به مراتب بهتری را نسبت به سایر استان ها در اختیار دارند.

وی ادامه داد: با توجه به  صنعتگران توانمندی که در استان فعالیت می کنند امیدواریم تا روند موفقیت شهرک های صنعتی استان البرز همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس شهرک های صنعتی استان البرز به آخرین وضعیت شهرک های جدید خبرداد و گفت: این شهرک ها طبق مصوبه سال گذشته عملیات زیرسازی را پشت سر می گذارند و به طور حتم سال آینده افتتاح می شود.

شاهمرادی در پایان گفت: شرکت های فعال در سیمین دشت و هشتگرد و همچنین شرکت ماموت بازارهای فروش بسیار خوبی را کسب کرده اند و در صدد توسعه این شهرک ها جهت ایجاد مشاغل بیشتر هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.