کرج- رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز از میزبانی این استان از ۲ رویداد کشوری فدراسیون ورزش های همگانی در سال جاری خبر داد.

البرز میزبان ۲ رویداد کشوری ورزش های همگانی شد

مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری داژبال در دو بخش آقایان وبانوان اواخر دی ماه با حضور برترین های کشور در البرز برگزار می شود.

وی افزود: همچنین با موافقت فدراسیون ورزش های همگانی و انجمن یوگا کشور مقرر شد مسابقات کشوری این ورزش نیز اسفندماه سال جاری به میزبانی البرز برگزار شود.

محبی با بیان اینکه تلاش می کنیم بهترین شرایط را برای میزبانی از مسابقات پیش رو مهیا کنیم گفت: البرز ازجمله استان هایی است که همواره در طول سال پذیرای چندین مسابقه کشوری است و امسال نیز این اتفاق به تناوب رخ داده است.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز با بیان اینکه رشته های متنوعی زیر مجموعه هیئت های همگانی استان ها است گفت: علاوه بر توسعه ورزش همگانی و شهروندی هیئت همگانی البرز مسئولیت اداره ده ها رشته ورزشی را برعهده دارد که هر کدام نیازمند یک تشکیلات مستقل است.

وی با تاکید براینکه مخاطبان ورزش همگانی در البرز رو به افزایش است گفت: نگاه ونگرش مردم به اهمیت ورزش و ضرورت گنجاندن آن در برنامه روزانه شکل بهتری پیدا کرده است با این حال انتظار می رود این تعلق خاطر ابعاد وسیع تری به خود بگیرد و همه اقشار جامعه خود را مقید به فعالیت ورزشی بدانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.