فردیس- عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: با توجه به جلسه ای که در روزهای اخیر با بخش خصوصی برگزار شده در آینده شاهد سرمایه گذاری های قابل توجه میلیاردی در بخش های مختلف فردیس خواهیم بود.

سرمایه گذاران میلیاردی به فردیس می آیند

حسین احمدوند در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: سرمایه گذاران می خواهند دارایی خود را در شهر فردیس صرف امور تجاری، ساخت و ساز و ایجاد اشتغال کنند.

وی ادامه داد: با همکاری بخش خصوصی شهرداری نیز از لحاظ مالی تامین می شود علاوه بر این شهرداری باید برای کسب در آمد بیشتربه فکر منبع درآمدی پایدار باشد که در هر شرایطی بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر فردیس به منابع درآمدی حال حاضر شهرداری فردیس اشاره کرد و گفت: شهرداری از طریق عوارض، صدور پروانه و مالیات بر ارزش افزوده که از طریق دارایی دریافت می شود درآمد خود را تامین می کند.

احمدوند تصریح کرد: به طور حتم درآمد حال حاضر شهرداری کافی نبوده و باید تمام توان خود را بگذاریم تا سرمایه گذاران احساس امنیت کرده و بتوانند در بخش های مختلف ورود کند.

وی به امکانات سخت افزاری شهرداری فردیس اشاره کرد و گفت: باتوجه به این که ۴ ماه از فعالیت شورای شهر مستقل در شهر فردیس می گذرد تمام این کمبودها و مشکلات طبیعی هستند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر فردیس با بیان اینکه برخی اعضا به دلیل کمبود امکانات سخت افزاری گلایه  هایی داشته اند گفت: خوشبختانه شاهد بهبود امکانات و شرایط سخت افزاری در روزهای اخیر بوده ایم و شهرداری پیشرفت خوبی را در این بخش داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر برخی مشکلات پابرجا است که به طور حتم آن ها نیز با گذشت زمان بهبود خواهند یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.