رشت-نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه اغتشاشات تنها مایه خوشحالی استکبارجهانی و دشمنان انقلاب و نظام می شود از شهروندان گیلانی خواست تا در برابر چنین حرکت های هوشیار باشند.

اغتشاشات مایه خوشحالی استکبار جهانی/مردم هوشیار باشند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله زین العابدین قربانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور، اظهار کرد: تمامی تجمعات و حرکات هایی که سبب اغتشاش در امنیت و آرامش کشور و شهرها و تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم شود محکوم است.

وی به  آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در یکی از شهرهای کشور اشاره کرد و افزود: این عمل هیچگاه از یک ایرانی غیرتمند و دوستدار نظام و انقلاب سر نمی زند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه پرچم ایران نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و برای آن خون های بسیاری تقدیم شده است، گفت: اینکه فردی به خود اجازه چنین جسارتی داده و یا عده ای در مخالفت با این نظام و انقلاب شعارهای ساختارشکنانه می دهند از سوی همه اعم از مردم و مسئولین محکوم است.

وی با تأکید براینکه بروز چنین رفتارهای تنها به خشنودی دشمنان نظام و استکبار جهانی منتهی می شود، خاطرنشان کرد: استکبارجهانی و در رأس آن آمریکا، اسرائیل و کشورهای اروپایی هیچگاه از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در سال های بعدازانقلاب خوشحال نبوده و همیشه از این قدرت به ویژه در زمینه نظامی و هسته ای در هراس هستند.

آیت الله قربانی با اشاره به اینکه آنها هیچگاه خواهان پیشرفت، استقلال و آزادی این نظام مقدس اسلامی نبوده و نیستند، تصریح کرد: متاسفانه بروز چنین رفتارهایی از عده ای محدود سبب خوشحالی آنها و ایجاد فرصت برای دشمنان نظام مقدس اسلامی می شود.

 بی اعتباری انقلاب و ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم هدف اصلی رسانه های غربی

وی در ادامه به تلاش رسانه های خارجی به ویژه استفاده از ظرفیت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین اهداف این رسانه ها بی اعتبار کردن انقلاب، ایجاد ناامیدی و یاس در میان ملت و بدبینی نسبت به مسئولان نظام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه مسئولان نظام مقدس اسلامی نیز باید توجه بیشتری به وضعیت معیشت، اشتغال و اقتصادی مردم داشته باشند، افزود: باید تلاش شود تا با همدلی و تعامل بیشتر این مشکلات برطرف و شاهد بهبود معیشت مردم در حوزه های مختلف باشیم.

وی ادامه داد: مردم انقلابی و ولایتمدار استان گیلان همانند همیشه و ۸ دی سال ۸۸ این روزها نیز پای انقلاب و ولایت فقیه و رهبری ایستاده اند و به هرگونه رفتارهای خلاف امنیت نظام مقدس اسلامی پاسخی کوبنده می دهند.

آیت الله قربانی همچنین از همه شهروندان گیلانی درخواست کرد تا با مراقبت بیشتر از فرزندان و خانواده خود از ارتباط آنها با اغتشاشگران جلوگیری کرده تا این افراد با استفاده از ناآگاهی مردم آنها را وارد این جریانات ضد انقلابی نکنند.

وی با اشاره به اینکه این رفتارها شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود : همه با هم باید دست به دست هم دهیم و با وحدت کلمه، قانون مداری، حفظ حرمت خون شهیدان و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های قانونی به نا آرامی ها خاتمه دهیم.

 گفتنی است مردم شهر رشت شامگاه گذشته نیز در یک حرکت خودجوش در محکومیت برخی تجمع های و اعلام انزجار و برائت از فتنه گران و اغتشاش گران چند روز گذشته از خیابان حاجی آباد تا مطهری راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.