کرج - دبیرهیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه از واگذاری مدیریت خانه کشتی اتوبوسرانی کرج به این هیئت ورزشی وآغاز فعالیت های آموزشی در آن خبرداد.

کشتی در سالن اتوبوسرانی کرج رونق می گیرد

جهانگیر ترابی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سالن کشتی و زورخانه اتوبوسرانی کرج برای ۵ سال به هیئت کشتی واگذار شده و با صرف هزینه ای چند ده میلیونی ومهیا شدن امکانات مورد نیاز قرار است به عنوان یکی از مراکز آموزشی و استعدادیابی کشتی از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه کشتی بانوان نیز قرار است در این سالن فعال شود گفت: باتوجه به ظرفیت های خوب البرز در کشتی آلیش و کمربند مقرر شده تا تمرینات وآموزش های بخش بانوان با محوریت این سالن انجام شود.

ترابی از آغاز لیگ های کشتی استان البرز از ابتدای بهمن ماه خبرداد وگفت: این مسابقات در ۴ رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

دبیر هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه در مجموع ۳۴ کشتی گیر البرزی در مسابقات کشتی عمومی کشور شرکت کرده اند گفت: درمسابقات آزاد شاهد راهیابی ۳ کشتی گیر البرز به فینال بودیم تا جواز حضور آنها برای جام تختی صادر شود.

وی تصریح کرد: در رشته فرنگی هم که از فردا (پنج شنبه) آغاز می شود امید بسیاری داریم تا نفرات اعزامی البرز موفق به کسب عناوین برتر شوند.

ترابی در پایان حضور در لیگ برتر سال آینده کشتی را یکی از اهداف این هیئت عنوان کرد وگفت: با توجه به داشتن ۴ ملی پوش در تیم ملی فرنگی این ظرفیت وجود دارد تا تیمی مستقل را روانه این مسابقات کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.