کرج- چهل وهشتمین جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در حالی برگزار شد که در این نشست بر همکاری موثر بخش دولتی وخصوصی در البرز برای حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید شد.

ضرورت همکاری بخش خصوصی و دولتی البرز برای حل مشکلات اقتصادی مردم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این نشست که صبح امروز شنبه برگزار شد استاندار البرز با تاکید براینکه امور مردم در ادارات و سازمان‌های استان باید به سهولت پیگیری شود گفت: می بایست مسائل مزاحم در امور ارباب رجوع شناسایی شود تا شاهد ترافیک کاری واداری در سازمان‌های البرز نباشیم.

نجفی با تاکید براینکه عدم پاسخگویی مناسب ادارات و سازمان‌های خدمات رسان سردرگمی مردم را به دنبال خواهد داشت گفت: انتظارمی رود اهتمامی ویژه به این موضوع وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان البرز به نقش سازمان هایی چون تامین اجتماعی، دارایی و امور مالیات در تقویت تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: نباید با عملکردمان زمینه ساز انباشت مشکلات در بخش‌های مختلف شویم ضمن آنکه بانک‌ها در شرایط کنونی باید به کمک مردم بیایند.

وی به اهمیت تعاونی ها و ضرورت تقویت آنها   وجایگاه اتاق بازرگانی البرز اشاره کرد و گفت: کلید تجارت در دستان اتاق بازرگانی است بنابراین انتظار می رود این بخش بیش از پیش در اشتغال پیشگام باشد.

رئیس اتاق بازرگانی البرز  نیز در این نشست با اشاره به افتتاح نمایشگاه دائمی ورونمایی سایت تجارت الکترونیک این استان در بهمن ماه سال جاری گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و این مشکلات با همکاری بخش خصوصی و دولتی قابل رفع است.

رحیم بنامولایی افزود: نظام کارفرمایی کشور در ماه‌های پیش رو پرداخت‌های سنگینی را به جامعه کارگری خواهد داشت لذا انتظار می رود سازمان تامین اجتماعی و اقتصاد و دارایی در اخذ مطالبات خود مساعدت لازم را داشته باشند.

وی فراهم شدن بستر لازم برای تقسیط بدهی کارفرمایان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در شرایط فعلی این تمهید یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه اتاق‌های اصناف باید قوانین مُخل کسب و کار را شناسایی کنند تصریح کرد: شناسایی فرآیندهای زاید در روند اجرا به خصوص اخذ مجوز اهمیت زیادی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.