شهرکرد-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمام مدت بارندگی در گردنه‌ها و نقاط سخت‌گذر حاضر هستند، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

تردد در تمام محورهای چهارمحال و بختیاری روان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی،احمد جمشیدی صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از شرایط خدمات‌دهی راهدارخانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت:با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تجهیز راهدارخانه‌های استان، نیروهای راهداری در کنار سایر دستگاه‌های امدادی آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

وی افزود: بیش از ۲۹۷ راهدار در قالب ۴۷ اکیپ ثابت و سیار همراه با بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین از نیمه شب گذشته و با استمرار بارش‌ها فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اعلام اینکه در حال حاضر تمامی محورهای استان باز و تردد در آن‌ها روان است، گفت: شرایط جوی استان و قرار گرفتن در منطقه کوهستانی ضرورت آمادگی راهداران را دو چندان کرده است.

جمشیدی تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری در تمام مدت بارندگی در گردنه‌ها و نقاط سخت‌گذر  حاضر هستند و کار برف‌روبی، نمک‌پاشی، قنوزنی، نظافت علائم و ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات موردنیاز مسافران را بر عهده دارند.

وی از مردم خواست ضمن اجتناب از سفرهای غیرضروری و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.