کرمان - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل تامین پروژه انتقال آب از خلیج فارس به کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد: دو هزار میلیارد تومان از اعتبار بزرگترین خط انتقال آب محدوده سه استان یزد و هرمزگان و کرمان با تشکیل سندیکای بانکی تامین اعتبار شد.

حل مشکل تامین پروژه انتقال آب از خلیج فارس به کرمان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه صبح شنبه شورای اداری شهرستان کرمان با اشاره به بودجه سال آتی گفت: اقدامات خوبی در حوزه های مختلف استان در بحث بودجه انجام شده و اواسط این هفته گزارش کمیسیون تلفیق به صحن علنی مجلس می آید.

پورابراهیمی از حل مشکل تامین پروژه انتقال آب از خلیج فارس به کرمان خبر داد و خاطر نشان کرد : دو هزار میلیارد تومان از اعتبار بزرگترین خط انتقال آب محدوده سه استان یزد و هرمزگان و کرمان با تشکیل سندیکای بانکی تامین اعتبار شد.

نماینده مردم کرمان و راور تصریح کرد: سرمایه گذاری خوبی در استان کرمان انجام شده است که باید به آگاهی مردم برسد.

وی یادآور شد: اقدامات خوبی در عرصه اقتصادی در دستور کار داریم و برنامه جامعی با رویکرد تعامل و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اعتباراتی برای جبران خسارات زلزله در استان کرمان و کرمانشاه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت : مردم نگران بحث زلزله هستند و با توجه به اینکه این استان روی گسل قرار دارد تنها راه، مقاوم سازی است.

پور ابراهیمی با اشاره به موضوع ساخت و  مقاوم سازی خانه های آسیب دیده در زلزله گفت: مردم نیاز به آرامش دارند ما سعی می کنیم در این زمینه از صندوق توسعه ملی استفاده شود؛ باید مراجعه کنندگان ساماندهی شوند واطلاع رسانی شود که مردم چه اقداماتی در راستای مقاوم سازی خانه ها انجام دهند.

پورابراهیمی زیر سایه قرار گرفتن ادارات مرکز استان را یکی از مشکلات فعلی خواند و بیان نمود : ادارات کل سیاست های کلی را بررسی می کنند و این در حالی است که ساختار نامناسبی در این خصوص شکل گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ادارات شهرستان ضعیف نگه داشته شده اند و کارهای کلان استان را نمی توانند انجام دهند.

وی تاکید کرد: باید وضعیت ادارات بازنگری شود و مدیران سه موضوع چارت سازمانی، بودجه ها و تفویض اختیار را مورد توجه قرار داده و ادارات شهرستان کرمان حلقه مفقوده در سطح استان نباشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.