گناباد-فرماندار گناباد بهترین راه پیشگیری از اعتیاد را آموزش دانست و گفت: ناآگاهی خانواده‌ها از موضوع اعتیاد و مواد مخدر می‌تواند زمینه را برای رواج و گسترش اعتیاد افزایش دهد.

 بهترین راه پیشگیری از اعتیاد آموزش است

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی نبی‌پور صبح امروز  سه شنبه در جلسه کارگروه مبارزه  با مواد مخدر در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در بحث مبارزه با مواد مخدر با تلاش و ایثار نیروی انتظامی موفقیت‌های بسیار ارزشمندی در گناباد و کشور به‌دست آمده، اما متاسفانه ما در فرایند پیشگیری از اعتیاد و درگیر شدن با مواد مخدر به اندازه مبارزه با مواد مخدر موفق نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه اولین اولویت ما در گناباد در جریان پیشگیری آموزش است، گفت: کارگروه مبارزه با مواد مخدر برای آموزش‌دهی به همه جمعیت این شهرستان دسترسی ندارد، اما می‌توان با تمرکز بر جمعیت در دسترس مانند خانواده‌های کارمندان، کارگران و دانشجویان حداقل نصف جمعیت گناباد را تحت آموزش‌های خاص پیشگیری از اعتیاد قرار داد.

فرماندار گناباد ادامه داد: کشف انواع مواد مخدر در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

نبی‌پور با اشاره به برنامه‌های دراز مدت در خصوص پیش‌گیری از اعتیاد به مواد مخدر، اضافه کرد: این موضوع در سند آسیب‌های اجتماعی گناباد دیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.