تبریز_ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه های آبرسانی به ۶۹ روستای استان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

۶۹ روستای آذربایجان شرقی دهه فجر ۹۶ به شبکه آبرسانی متصل می شوند

به گزارش  قدس آنلاین، علی صمدنژاد شنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها شامل چهار مجتمع آب رسانی به نام های فاز دوم مجتمع یخفروزان، تامین آب آشامیدنی مجتمع شهید محمدی (قاشقچی)، تامین آب آشامیدنی فاز دوم مجتمع کرامه – اوچ تپه و تامین آب آشامیدنی فاز دوم مجتمع آقبراز است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سایر پروژه ها شامل بازسازی شبکه و تاسیسات آبرسانی تامین آب آشامیدنی روستایی حفر و تجهیز چاه پمپاژ بین راهی و آب شیرین کن روستایی است که در شهرستان های اهر، آذرشهر، اسکو، جلفا، ملکان، خداآفرین، کلیبر، سراب، هشترود، هوراند، میانه، مرند، جاراویماق و بناب افتتاح خواهند شد.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها را نزدیک به ۱۴۰ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها ۱۰ هزار و ۹۶۷ خانوار با جمعیتی در حدود ۳۵ هزار و ۵۱۱ نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.