سنندج- شهردار سنندج گفت: ۹۰ درصد از تاکسی‌های عمومی سطح شهر سنندج استانداردهای لازم را دارند.

۹۰درصد تاکسی‌های سنندج استانداردهای لازم را دارند

به گزارش قدس آنلاین، حشمت‌الله صیدی عصر امروز در آئین راه اندازی طرح پرداخت‌های خرد الکترونیک شهری به‌عنوان نخستین پروژه شهر هوشمند که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد رویدادی در راستای سیر تکامل مدرنیته هستیم.

وی با تبریک به جوانانی که خلاقانه این پروژه را پیش بردند، گفت: این شهروند کارت سبب اعتمادسازی بین شهروندان و رانندگان تاکسی می‌شود.

شهردار سنندج با تاکید بر سازگار کردن خود با تکنولوژی تصریح کرد: این طرح سبب می‌شود در بسیاری از مواقع از پول استفاده نکنیم.

وی با اشاره به ضرورت اعتماد به رانندگان تاکسی گفت: کرایه تاکسی در شهر برای رانندگان به‌درستی کافی نیست و این اقتضا و شرایط جامعه است.

صیدی افزود: ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و رضایت‌مندی مردم از رانندگان تاکسی اقداماتی است که مطالعه شده و با همکاری پلیس برای مسافران خارج از ناوگان تاکسی هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا تاکسی‌ها در ناوگان تاکسیرانی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از تاکسی‌های عمومی سنندج استانداردهای لازم را دارند، اظهار کرد: در سطح شهر تعداد تاکسی مازاد بر نرم استاندارد و سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در شهر وجود دارد که حدود ۸۰۰ دستگاه نوسازی شده و ۵۰۷ دستگاه اضافه شده است.

شهردار سنندج با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو برای نواحی منفصل شهری خاطر نشان کرد: در نواحی منفصل شهری هم ایستگاه‌هایی پیش‌بینی شده تا مردم و شهروندان از این ایستگاه‌ها استفاده کنند.

صیدی عنوان کرد: امیدواریم در آینده شاهد تحقق دولت الکترونیک باشیم و بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم گام برداریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.