شهرکرد- مدیر کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت:برای جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و انجام نظارت های بهداشتی بر گوشت مصرفی مردم تا کنون ۷۳ قصاب در شهرستان شهرکرد دام خود را در کشتارگاه کشتار می کنند.

انتقال کشتار دام ۷۳ واحد قصابی از روستاهای شهرکرد به کشتارگاه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان،عبدالمحمد نجاتی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی استان و شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد، در سال جاری تعداد ۲۰ روستا از روستا های این شهرستان کشتار دام خود را به کشتارگاه منتقل نمودند.

وی افزود: از این تعداد روستا، ۱۱ روستا آن با ۲۳ نفر قصاب در شهرستان سامان، به کشتارگاه های شهر های بن و سامان منتقل شده اند.

نجاتی گفت: قصابان سایر روستا ها که مجموعا حدود ۵۰ قصاب می باشد از روستا های دستگرد، ایرانچه، خیرآباد، ارجنک، کاکلک، هرچگان و روستا های بخش لاران به کشتارگاه های دام فرادنبه، بن و جونقان منتقل شده اند و کشتار دام خود را با نظارت های بازرسان بهداشتی دامپزشکی انجام می دهند.

مدیر کل دامپزشکی استان تصریح کرد: در مجموع کشتار دام ۷۳ قصاب از روستا های شهرکرد به کشتارگاه منتقل شده اند و گوشت مورد تایید دامپزشکی به دست مصرف کنندگان می رسانند.

وی از عرضه کنندگان گوشت خواست سلامت مردم را با کشتارهای غیرمجاز به مخاطره نیاندازند و در صورت مشاهده با جدیت برخورد می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.