کرج- استاندار البرز گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی و سرمای شدید به استان لازم است تدبیر جدی در زمینه بهینه سازی مصرف گاز و انرژی صورت گیرد.

بهینه سازی مصرف انرژی با ورود سامانه بارشی به البرز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی صبح امروز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه طبق بررسی های صورت گرفته دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی استان از آمادگی کامل برای اجرای هر چه بهتر طرح زمستانه برخوردار هستند، افزود: تاکید دارم تمامی فرمانداران، شهرداران و مدیران کل به هیچ وجه در این ایام منطقه خود را ترک نکرده و در حالت آماده باش قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کل، فرمانداران و مدیران دستگاه های امدادی و خدماتی در این ایام هیچ مرخصی نباید داشته باشند و بر این امر تاکید جدی دارم، افزود: رسیدگی و نظارت ویژه به شهر و شهرستان های مناطق کوهستانی حائز اهمیت است.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم مصرف بهینه انرژی، در ادامه با بیان اینکه باید حداقل ترین مصرف ها در بخش های مختلف را داشته باشیم، گفت: رعایت این نکته در تمامی ابعاد و بخش های مصرفی الزامی است.

نجفی با بیان اینکه نباید خللی در روند فعالیت نیروگاه منتظرقائم ایجاد شود خاطرنشان کرد: گاز بهترین نوع سوخت مصرفی برای این نیروگاه است، اما اگر ناچار به استفاده از سوخت جایگزین شدید باید همکاری لازم صورت گیرد.

استاندار البرز با اشاره به لزوم توجه به حوادثی چون زلزله و آماده باش شهر در این خصوص، افزود: اسکان اضطراری مسافران در صورت نیاز باید مورد توجه جمعیت هلال احمر و دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

در این جلسه تمامی دستگاه های عضو کمیته بحران استان، گزارشی از اقدامات و تدابیر اتخاذ شده برای مواجهه با موج سرما، ارائه داده و آمادگی خود را اعلام کردند.

مهدی مهرور مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت آماده باش تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی، آمادگی لازم برای کنترل، نظارت و برگزاری جلسات اضطراری اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.