شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف کالای قاچاق به ارزش ۸۴ میلیارد ریال در محور بروجن - شهرکرد خبر داد.

۸۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی بروجن - شهرکرد به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
سردار غلامزاده افزود: در این راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند. 
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۶۹ هزار و ۳۳۹ جلد سر رسید، ۵ هزار و ۶۹۳ عدد شارژ همراه، ۶۰۰ عدد هندزفری و ۴۴۵ عدد استیکر به ارزش ۸۴ میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر نیز دستگیر شد. 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، گفت: نیروی انتظامی استان پیرو تآکیدات مقام معظم رهبری است و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.