کرج- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج از امدادرسانی به ۱۰ هزار نفر در جاده های این استان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳ تیم امدادی در مرکز شهرستان کرج آماده باش هستند تا در صورت نیاز و در اسرع وقت به شهروندان امدادرسانی کنند.

امدادرسانی جمعیت هلال احمر کرج به ۱۰ هزار نفر در جاده ها

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر البرز، سید فتح الله هاشم نژاد اظهار کرد : بعد از بارش شدید برف در نیمه شمالی کشور از جمله شهرستان کرج و راههای مواصلاتی این استان از روز شنبه نیروهای امدادی این شهرستان آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج افزود :بارش برف سنگین از روز شنبه باعث مسدود شدن راه های مواصلاتی از جمله کرج - تهران، کرج- کندوان شد و همین موضوع سبب شد تعدادی از شهروندان به دلیل همراه نداشتن تجهیزات ایمنی کافی و نقص فنی خودرو  در این محورها گرفتار شوند.

وی با اشاره به در راه ماندن مسافران در محورهای این شهرستان گفت : امدادرسانی و کمک به رها سازی خودروهای گرفتار و توزیع تغذیه اضطراری شامل خرما و کشمش، بیسکویت و آب معدنی از اقدامات انجام شده  توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در قالب ۸ تیم در زمان های مختلف بوده است.

هاشم نژاد گفت :به هموطنان و شهروندان عزیز توصیه می شود با درک شرایط نابسامان جوی از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به کاهش شدید دما و یخبندان معابر، رانندگان محترم خودرو های خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با دنده سنگین رانندگی کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج  در پایان گفت: همشهریان در صورت نیاز به کمک با شماره ۱۱۲ (ندای امداد) تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.