گناباد-فرماندار گناباد درمراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:این انقلاب با محوریت ولایت فقیه ،حضور مردم واندیشه اسلامی به پیروزی رسید.

انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولایت فقیه، مردم واندیشه اسلامی  پیروز شد

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، فرماندار گناباد امروز در اولین روز دهه فجر درمراسمی که درمحل میدان امام خمینی این شهر با حضور مردم ومسولین برگزارشد، گفت: ۳۹سال پیش  در چنین روزی مردم ایران با دست خالی و با رهبری حضرت امام واندیشه اسلامی بر نظام طاغوت تا دندان مسلح  پیروزشدند.

محمد علی نبی پور افزود: این پیروزی در سایه وحدت وهمدلی مردم ورهبری  بدست امد  وتا زمانی که این وحدت وجود داشته باشد هیچ قدرتی نمی تواند براین ملت غلبه کند.

وی اندیشه اسلامی ومشارکت مردم را دو رکن اساسی نظام اسلامی دانست وگفت:در طول چهار دهه انقلاب  توطئه های زیادی علیه این ملت صورت گرفته اما همه این دسیسه ها با هوشیاری رهبری داهیانه انقلاب و حضور مردم خنثی شده است.

فرماندارگناباد با اشاره به درک جدید ازخدمت رسانی در نظام سیاسی انقلاب اسلامی گفت:این نظام تعریف جدیدی از خدمت رسانی  تبین کرده و دشمنان هم هر روز توطئه جدیدی علیه ملت بکار بسته اند اما در سایه رهبری و مردم همه این توطئه ها شکست خورده  لذا مسولین باید قدر این حضور ملت را بدانند و در صحنه خدمت رسانی بیش از گذشته به خواسته های برحق مردم توجه نمایند و در رفع مشکلات بکوشند زیرا هیچ دولتی بدون حضور مردم موفق نخواهد بود.

  در پایان این مراسم با رژه خودرویی واسب سواران، مردم ومسولین با حضور در گلزار شهدای بهشت قاسم این شهرستان با گلباران و غبار روبی مزار شهدا با ارمانهای امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.