معاون بین الملل حزب کمونیست چین، گفت: برنامه ارتباط و برقراری ارتباط تک به تک احزاب با هم در نظر است تا احزاب شبکه ای بین المللی برای توسعه همکاری ها ایجاد کنند.

شبکه بین المللی احزاب برای توسعه همکاری‌ها باید تشکیل شود

به گزارش قدس آنلاین، «ما ژوسونگ» معاون امور بین الملل حزب کمونیست چین صبح امروز (شنبه) در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی اظهار داشت: این کنفرانس باعث شده کنار هم جمع شده تا به همکاری هایی برسیم. امروز دنیای چند قطبی به وجود آمده و لازم است که چند قطبی میان کشورهای آسیایی هم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه جاده راه ابریشم می تواند راه خوبی را به وجود بیاورد، تصریح کرد: در طول ۵ سال گذشته، کشورهای اطراف این جاده برنامه های مختلف را بررسی کرده اند. در سال ۲۰۱۱ اولین برنامه همکاری های بین المللی در این زمینه به وجود آمد.

ژوسونگ با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ کشور در این زمینه نظرات خود را بیان کردند، تصریح کرد: لازم دانسته شده که کشورهای مختلف با کشورهای بین المللی همکاری کنند تا به نتیجه عالی برسند.

وی تصریح کرد: در عصر جدید، کشور چین برنامه های مختلفی برای خوش بختی پیش بینی و پیگیری می کند. چین در سال های اخیر به کشور پیشرفته سوسیالیستی تبدیل شده است.

ژوسونگ تاکید کرد: برنامه های مختلفی در زمینه های انسانی و تجاری مورد نظر سیاست مداران و برنامه ریزان چین است که می توانند کمک حال احزاب سیاسی باشند.

وی پیشروان احزاب سیاسی می توانند برای رسیدن به تمدن بشری تاثیرگذار باشند، اظهار داشت: در  گفتگوهایی که بین کشورهای مختلف ایجاد شده، برنامه ارتباط و برقراری ارتباط تک به تک احزاب با هم در نظر بوده تا احزاب شبکه ای بین المللی برای همکاری ایجاد کنند. این نشست می تواند در راستای این موضوع باشد و همکاری های لازم در آینده را ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.