اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان افزایش قاچاق کالا و واردات بی رویه را مهمترین دغدغه صعتگران این استان خواند و تاکید کرد: اجرای طرح های ذوالفقار ۷ و ۸ در اصفهان به منظور از سری طرح های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل بود که به منظور جلوگیری از قاچاق کالا انجام گرفت.

قاچاق کالا مهم‌ترین دغدغه‌های صنعتگران استان اصفهان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مهدی معصوم‌بیگی ظهر شنبه در آئین رونمایی از کالاهای قاچاق کشف شده در طرح‌های ذوالفقار ۷ و۸ تاکید کرد: این طرح ها از ۷ تا ۱۱ بهمن ماه سال جاری به مدت پنج روز با حضور ۱۰۰ تیم تخصصی در ۱۵۰ محور مواصلاتی و فرعی استان اصفهان اجرا شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ۶ هزار و ۷۰۰ خودرو مورد بازبینی قرار گرفت که از این تعداد خودرو ۵۲ خودروی حامل قاچاق کالا توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این طرح ها ۲۱ فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل و ۶۲ نفر از عاملان قاچاق دستگیر شدند، ادامه داد: در این عملیات ۱۰ میلیارد تومان انواع لوازم خانگی، پارچه، کفش، البسه، قطعات خودرو، اسباب بازی، ذغال بلوط و سوخت کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ها در مجموع بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف شد که به تفکیک ۶۰ درصد تریاک و ۴۰ درصد حشیش بود.

معصوم بیگی افزایش قاچاق کالا و واردات بی رویه را مهمترین دغدغه صعتگران این استان خواند و تاکید کرد: اجرای طرح های ذوالفقار ۷ و ۸ در اصفهان به منظور از سری طرح های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل بود که به منظور جلوگیری از قاچاق کالا انجام گرفت.

وی با اشاره به دستگیری ۱۸ قاچاقچی اصلی مواد مخدر در عملیات والفجر هشت، گفت: این افراد که مواد مخدر را از شرق کشور وارد و در استان ها توزیع می کردند، با تلاش شبزپوشان نیروی انتظامی تسلیم قانون شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.