زنجان-مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به انهدام کالای قاچاق در زنجان اشاره کرد و گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان زنجان معدوم شد.

انهدام کالای قاچاق به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال در زنجان

 به گزارش قدس آنلاین،مرتضی ممیزی به انهدام کالای قاچاق در زنجان اشاره کرد و افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در استان زنجان معدوم شده است.

وی اظهار کرد: امحای این میزان کالای قاچاق در پی احکام صادره شده برای پرونده‌هایی بوده که غیر قابل استفاده و غیراستاندارد بودند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: لوازم‌آرایشی بهداشتی ازجمله صابون، شامپو، ادکلن و بیش از ۶۰۰ هزار نخ سیگار از کالاهای قاچاق معدوم شده طی ۱۰ ماهه سال جاری در استان زنجان بوده است.

ممیزی تأکید کرد: پدیده قاچاق اقتصاد کالا کشور را بیمار کرده و با گسترش آن، بخش تولید و اشتغال کشور صدمه‌دیده و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش بیکاری در کشور می‌شود. 

وی تصریح کرد: یکی از عوامل مهم در افزایش قاچاق کالا تقاضای مصرف کالای خارجی در کشور است چراکه باید یک الگوی مصرف صحیح در کشور برنامه‌ریزی شود تا اقتصاد سالم رونق پیدا کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی را رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می‌دهد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.