بجنورد- جشن بزرگ انقلاب به مناسبت سی و نهمین بهار انقلاب در بجنورد با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد.

جشن بزرگ انقلاب در بجنورد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی،  مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی دراین همایش از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان خراسان شمالی در دهه فجر خبر داد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر ۱۴۸ مکان ورزشی در استان وجود دارد و این در حالیست که قبل از انقلاب کمتر از ۵ سالن ورزشی در بجنورد وجود داشت.

کوروش بهادری ضمن اشاره به برنامه های شاخص در دهه مبارک فجر از برگزاری پیاده روی خانوادگی با حضور شبکه سه سیما ، غبار روبی مزار شهداء و دیدار با خانواده معظم شهداء و افتتاحیه پروژه های ورزشی در استان خبر داد.

در ادامه این مراسم از ۴ زوج جوان با مهریه کمتر از ۱۴ سکه ، زوجین جوان ورزشکار و کشاورز با اهداء لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

همچنین از دبیران سازمانهای مردم نهاد به رنگ صدف، موسسه بهار آرامش، سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها و دو مرکز مشاوره راهبر و فردای بهتر نیز تجلیل شد.

همچنین در پایان این نشست از ۲ سمن مهرورزان جوان شرق و موسسه پارثآوا و هیئت های ورزشی والیبال شهرستان بجنورد، هیئت کوهنوردی شهرستان جاجرم، هیئت همگانی شهرستان شیروان، هیئت والیبال شهرستان فاروج ، هیئت کوهنوردی شهرستان راز و جرگلان و هیئت همگانی شهرستانهای گرمه، اسفراین و مانه و سملقان به عنوان برترین های اوقات فراغت در خراسان شمالی تقدیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.