یزد- فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سارق مغازه ای که اقدام به سرقت گاوصندوق حامل چک های سفید امضاء و اسناد و مدارک به ارزش ۸۰۰ میلیون ریالی کرده بود خبر داد.

سارق چک های سفید امضاء ۸۰۰ میلیون ریالی در بافق دستگیرشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد کمالی" اظهارداشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر بافق، با توجه به حساسیت موضوع و خواسته به حق شهروندان مبنی بر رسیدگی به موضوع، مراتب را به صوررت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته توسط تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی و تحقیقات بیشتر مشخص شد سارق به تنهایی در یک اقدام عجیب یک گاوصندوق به وزن ۳۵۰ کیلویی را از داخل مغازه ای خارج و اقدام به سرقت کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات فنی و پلیسی در راستای شناسایی سارق و  دستگیری او و کشف اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان انجام که در نهایت با همکاری مردمی و پس از حضور تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی، گاو صندوق در یکی از شهرستان های همجوارکشف شد.

کمالی افزود: گاو صندوق مذکور که بوسیله دیلم شکسته شده بود شامل بیش از ۷۰ فقره چک سفید امضاء و مبلغ دار به ارزش تقریبی بیش از ۸۰۰ میلیون ریال به همراه اسناد و مدارک دیگر کشف که طی مراحل قانونی تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان خواست: به هیچ عنوان اسناد و مدارک و چک های خود را داخل گاو صندوق قابل حمل در مغازه ها نگهداری نکنند و حتی المقدور واحدهای صنفی ضمن ایمن سازی و رعایت نکات ایمنی، مغازه و صنف خود را به دوربین مدار بسته مجهز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.