جغتای- همزمان با هشتمین روز دهه فجر بهره برداری از ۶ طرح کشاورزی در شهرستان جغتای، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی صورت گرفت.

بهره برداری از ۶ طرح کشاورزی در شهرستان جغتای

مدیر جهاد کشاورزی جغتای در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ۶ طرح کشاورزی شامل آبیاری کم فشار به صورت تجمیعی، آبیاری تحت فشار، انتقال آب با لوله، لایروبی قنوات، خرید ماشین آلات و ادوات کشاورزی و احداث کارگاه خوراک دام به بهره برداری رسید.

مهدی دستورانی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای این طرح هاهفت میلیارد و ۱۵۵میلیون تومان بوده است تشریح کرد:  از مجموع اعتبارات، یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان به صورت اعتبار بلاعوض دولتی و سه میلیارد و هفتصد و هفتادمیلیون تومان تسهیلات بانکی با بازپرداخت پنج تا هفت سال و همچنین یک میلیارد و۴۴۵میلیون تومان آورده متقاضیان، بوده است.

وی در ادامه افزود:  کشاورزان شهرستان جغتای امسال با تولید ۷۸۰ تن دانه روغنی کلزا، رتبه نخست تولید را در خراسان رضوی کسب کردند.

لازم به ذکر است ساختمان دهیاری روستاهای گلشن آباد  و عباس آباد با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.