استاندار یزد گفت: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند وما باید خدمت به مردم را سرلوح کار خود قرار بدهیم و ایجاد اشتغال در کشور با سخنرانی و شعار دادن ممکن نمی باشد.

صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمود زمانی قمی در نشست اداری شهرستان خاتم با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اظهارداشت: این شهرستان از شهرستان های دور افتاده استان می باشد و مدیران استانی باید نسبت به بر طرف کردن مشکلات این شهرستان بسیج شوند و مدیران موظف هستند برای رفع مشکلات به این شهرستان سربه زنند.

وی افزود: صاحبان اصلی انقلاب مردم می باشند و خدمت رسانی به مردم وظیفه اصلی دولت مردان می باشد متاسفانه اعتبارات دولتی محدود می باشد ولی با همین اعتبارات هم می توان کار کرد و ایجاد اشتغال در کشور با سخنرانی و شعار دادن ممکن نمی باشد.  

زمانی قمی تصریح کرد : دشمنان به دنبال  این هستند که انقلاب اسلامی ایران را نا کار آمد جلوه بدهند ولی ما باید مانع از این کار شویم .

استاندار خاطر نشان ساخت: یکی از مشکلات جامعه بیکاری می باشد و دولت به تنهایی نمی تواند این مشکل را برطرف سازد و بخش خصوصی باید یاری گر دولت در این زمینه باشد ودولت هم دیگر با بخش خصوصی رقابتی ندارد  و در این راه  نیز کمک هایی به بخش خصوصی می نماید .

 وی با اشاره به کمبود آب در استان افزود: مسئله کم آبی در کل کشور وجود دارد  و این مسئله قرار نیست در یک بازه زمانی مشخص برطرف گردد  و متاسفانه استان یزد در مقایسه با دیگر استان ها بیشتر با بحران آب مواجه می باشد .

استاندار تصریح کرد: آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های مرتبط باید در سطح جامعه با اطلاع رسانی فرهنگسازی مناسب را انجام  دهند  و در مورد کمبود آب در جامعه ما نیز خودمان با رعایت الگوی مصرف این مهم را تحقق بخشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.