رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به جوانان اتکا کنیم و با حمایت‌های لازم، فرصت کار و فعالیت را برایشان فراهم آوریم، آن‌ها قادر خواهند بود که مشکلات پیش روی مردم را حل‌وفصل کنند.

انقلاب اسلامی بر فعالیت‌ جوانان استوار بود/ جوانان نسل سوم می‌توانند مشکلات پیش رو را حل کنند

به گزارش قدس آنلاین، سید فرید موسوی رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانات اخیر رهبری و امیدبخش خواندن نسل سوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه‌ بخش مهمی از جامعه ما را جوانان تشکیل می‌دهند و از این میان  امروز حدود ۲۶ درصد از جمعیت کشور را جوانان نسل سوم انقلاب تشکیل می‌دهند، گفت: جوانان نسل سوم در بسیاری از حوزه‌ها به‌مراتب دانش‌آموخته‌تر از جوانان نسل اول انقلاب هستند.

رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان نسل سوم انقلاب آن‌قدر پتانسیل‌های بالایی دارند که توانستند  پیام امید را در سال‌های اخیر به خانه‌های مردم ببرند و واقعیت این است که هر جا به جوانان در مدیریت خرد و کلان کشور اعتماد شد آنان تجربه‌ای بی‌نظیر را به معرض نمایش گذاشتند و نشان دادند می‌توان اداره کشور را به آن‌ها واگذار کرد.

وی با تأکید بر اینکه خلاقیت جوانان نسل سوم باید در اختیار مدیران قرار گیرد، اظهار داشت: این امر لزوم کشورداری با اقتضائات امروزی است و نه لطفی به جوانان.

موسوی در ادامه گفت: به‌جز انقلاب خودمان هیچ انقلابی را در سده اخیر تا این حد استوار بر تلاش جوانان نمی‌بینیم؛ امروز هم لازم است فضا برای حضور جوانان نسل سوم باز شود.

وی شخصیت و هویت مستقل، آزاداندیشی، عدم اعتقاد به اسطوره‌سازی و از همه مهم‌تر روحیه مطالبه گری بخشی از خصوصیات جوانان نسل سوم انقلاب دانست و تصریح کرد: اگر خوب به  جوانان  اتکا کنیم و حمایت‌های لازم را از آنان انجام دهیم و فرصت کار و تلاش برایشان فراهم آوریم، آن‌ها قادر خواهند بود که مشکلات پیش روی مردم را حل‌وفصل کنند.

به گفته موسوی تجربیات در نزد نیروی‌های نسل اول انقلاب است، اما تفکر و نشاط در وجود نیروی جوان نسل سوم انقلاب است که باید موردتوجه قرار گیرد و از آن استفاده شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.