کرج- مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان البرز با بیان اینکه نظارت بر مراکز قالیشویی در ایام پایانی سال تشدید شده است از مردم خواست برای اخذ خدمات لازم در این بخش مراکز مجاز را استعلام کنند.

تشدید طرح نظارت بر مراکز قالیشویی /مردم مراکز مجاز را استعلام کنند

رمضان رستمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز تقاضای عمومی برای شستشوی فرش و مبلمان منازل به شکل چشمگیری افزایش می یاید.

وی با اشاره به حساسیت  موجود در این بخش گفت: موضوع از آنجا اهمیتی دوچندان پیدا می کند که واحدهای قالیشویی علاوه بر شستشوی فرش و مبلمان مردم به داخل منازل مسکونی افراد مراجعه می کنند لذا این امر اقتضا می کند واحدصنفی حتماً مجاز و محل آن برای مشتری مشخص باشد.

رستمی با تاکید براینکه مردم برای اخذ خدمات لازم حتما استعلام لازم در خصوص دارای مجوز بودن این مراکز را داشته باشند گفت: مرجع این کار اتحادیه فرش فروشان و قالیشویان شهرستان ها است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان البرز تصریح کرد: شهروندان در هنگام مراجعه به این واحدها حتماً درخواست رسید و صورتحساب رسمی نمایند و در نظر داشته باشند که ثبت دقیق نام، نشانی و تلفن واحدصنفی و همچنین مشخصات کالا و خدمات مورد تقاضا، به همراه درج قیمت در رسید و فاکتور الزامی است.

وی از شناسایی ۳۸ مرکز غیرمجاز قالیشویی خبر داد و افزود: با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه صنف فرش فروشان، این مراکز که فاقد هرگونه دفتر یا واحدصنفی بوده و صرفاً با تبلیغات و ارائه شماره تلفن در سطح استان اقدام به ارائه خدمات می نمودند شناسایی شده که اقدامات لازم درجهت برخورد قانونی و ساماندهی آنها معمول گردیده است.

رستمی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت برخورد با مشکلات و تخلفات احتمالی شماره تلفن های ۵ – ۳۲۲۱۸۱۵۴ بازرسی و نظارت اصناف استان البرز پاسخگو و آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.