رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مناظره بین علی کریمی و محمدرضا ساکت گفت: برنده واقعی این مناظره فوتبال ایران بود.

واکنش مهدی تاج به مناظره کریمی و ساکت/ برنده واقعی فوتبال ایران بود!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج بعد از بازگشت به ایران در گفت‌وگوی کوتاهی که با خبرنگار فارس انجام داد درمورد اتفاقات شب گذشته برنامه ۹۰ و عملکرد نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در روز گذشته صحبت‌های زیر را انجام داد. 

فارس: لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و در اولین روز نماینده‌های کشورمان متحمل شکست شدند، در این مورد چه صحبتی دارید؟ 

متاسفانه ۲ نماینده‌ کشورمان دیروز متحمل باخت شدند. تراکتورسازی در خارج از خانه به میدان می‌رفت و بازی خوبی انجام داد و آنها مستحق شکست نبودند، ذوب آهن هم به ساختار خوبی رسیده اما دیشب در قطر متحمل شکست شد. بازی‌های زیادی مانده نماینده‌های ما می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند. برای حفظ سهمیه در سال بعد نماینده‌های ما باید برای کسب پیروزی تلاش کنند. امروز هم استقلال و پرسپولیس به مصاف حریفان خود می‌روند، پرسپولیس با نماینده ازبکستان و استقلال با نماینده قطر بازی دارد. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم که استقلال در خارج از خانه و پرسپولیس در خانه موفق شوند. سال قبل پرسپولیس به نیمه نهایی آسیا رفت و امسال این اتفاق می‌تواند تکرار شود، برای تک تک نمایندگانمان در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم. 

فارس: تیم ملی فوتسال برای دوازدهمین بار توانست قهرمان شود. 

- تیم ما  نشان داد همچنان قطب اصلی فوتسال آسیا است،‌پاداش خوبی برای این تیم درنظرگرفته‌ایم و به موقع پرداخت خواهد شد. 

فارس: شب گذشته مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت برگزار شد در این مورد چه نظری دارید؟ 

- علی کریمی سوالات و انتقاداتی داشت که آنها را مطرح کرد،‌ فدراسیون تردیدی در  این باره به خود راه نمی‌داد که باید پاسخگو باشد به همین خاطر این مناظره در همین راستا شب گذشته برگزار شد تا به برخی سوالات جواب داده شود. 

فارس: بعد از این مناظره دو جبهه تشکیل شده و برخی کریمی را برنده و برخی ساکت را برنده می‌دانند، شما برنده مناظره را چه کسی می‌دانید؟ 

- در چنین مواردی به برد و باخت نباید فکر کرد، برنده این مناظره فوتبال بود، سوالاتی که کریمی مطرح کرد شاید سوالات دیگران هم بود اما ساکت به آنها جواب داد و درنهایت این فوتبال بود که برنده شد. 

فارس: چند ساعت بعد از این مناظره در فرودگاه مقابل چشم شما کریمی را تشویق کردند،‌نظر شما در این باره چیست؟ 

- من هم این تشویق‌ها را شنیدم و در سالن حضور داشتم، مگر مشکلی دارد که کسی تشویق شود، کریمی زحمت کشیده است همانطور که محمدرضا ساکت در مدیریت زحمت کشیده است مگر تشویق کردن کسی جرم است بخشی از هیجان فوتبال در ایران و دنیا همین تشویق کردن است، تشویق کردن تا زمانی که منجر به تخریب نشود نه تنها مضر نیست بلکه مفید هم هست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.