گناباد-جشنواره فرهنگ‌سازی ترویج زایمان طبیعی و تغذیه با شیر مادر در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گشایش یافت.

 جشنواره فرهنگ‌سازی ترویج زایمان طبیعی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد  در این جشنواره که به همت معاونت درمان، معاونت بهداشت، معاونت آموزشی، معاونت فرهنگی و دانشجویی، شورای امور بانوان، حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه برپا شده است، مطالب و پیام‌های آموزشی با موضوع ترویج زایمان طبیعی و تغذیه با شیر مادر در قالب پوستر، پمفلت، بنر، نمونک، تیزر و ... در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

در این نمایشگاه که به مدت دو روز ( ۲۴ و ۲۵ بهمن) در جنب تالار شهید دکتر چمران واقع در حاشیه میدان غدیر دایر خواهد بود، غرفه‌هایی از معاونت‌های درمان، بهداشت و آموزشی، بیمارستان علامه بهلول گنابادی و روابط عمومی دانشگاه وجود دارد که در غرفه‌های ترویج زایمان فیزیولوژیک، مشاوره در بارداری و ترویج تغذیه با شیر مادر، مربیان کلاس‌های آمادگی برای زایمان، اعضای هیئت علمی گروه مامایی، ماماها و کارشناسان شیرمادر، تغذیه و سلامت روان معاونت بهداشت برای مشاوره و ارائه مطالب آموزشی به مراجعین حضور دارند.

یادآور می‌شود، در حاشیه این نمایشگاه، اولین کنفرانس علمی ـ مردمی راهکارهای افزایش زایمان ایمن نیز با حضور بانوان کادر درمانی و بهداشتی و مادران باردار و ... در تالار شهید دکتر چمران برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.