کرج- رییس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان البرز از معرفی مرشدان برتر کشور در رده های سنی جوانان ونوجوانان خبرداد.

مرشدان برتر کشور در رده سنی نوجوانان وجوانان معرفی شدند

میثم موحدی مهر در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: رقابت های مرشدی قهرمانی کشور همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با عنوان گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از روز سه شنبه به میزبانی کرج آغاز شده است.

وی افزود: این مسابقات با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ۱۷ استان کشور در برج قائم کرج در حال برگزاری است.

موحدی مهر ادامه داد: در روز نخست این رقایت ها و در رده سنی جوانان عبدالرضا رشیدزاده از استان البرز با ۱۴۳ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور در رشته مرشدی  شد.

وی تصریح کرد: محمدمهدی محمدیان از خراسان رضوی و حامد امینی از استان قزوین به ترتیب با ۱۳۰ و ۱۲۴ امتیاز نیز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

موحدی مهر به نتایج رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: در این رده سنی سیدحسین موسوی از استان اصفهان با ۱۵۷ امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد وسیدمحمدمهدی سجادی از مرکزی و امیرحسین کهن از خراسان جنوبی به ترتیب با ۱۳۱ و ۱۲۸ امتیاز نیز در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

رییس هیئت  باستانی و زورخانه ای استان البرز افزود: در ادامه این رقابتها از صبح امروز چهارشنبه مسابقات رده سنی بزرگسالان برگزار می شود و مرشدان کشور به هنرنمایی خواهند پرداخت.

همچنین از روز پنج شنبه برای نخستین بار جشنواره مرشدی رادیویی کشور به میزبانی البرز و با حضور برترین مرشدان ورزش باستانی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.