یزد - جانشین فرمانده کل سپاه گفت : ایران اسلامی امن ترین و با ثبات ترین کشور در جهان است  و قدرت درحال حاضر ایران  وابسته به بیگانگان نمی باشد و این قدرت زائیده غیرت جوانان مبتکر و شجاع ایران در راستای حمایت ها و فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری می باشد.

ایران اسلامی امن ترین و باثبات ترین کشور در جهان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، سردار حسین سلامی پیش ازظهر چهارشنبه در گنگره ملی شهید شاخص دانش آموزی کشور که به نام شهید محمد حسین ذوالفقاری که  در پردیس بین الملل دانشگاه یزد برگزار شد اظهارداشت: این شهید نوجوان  در ماه محرم متولد شد  وبا آن که ۱۲سال بیشتر نداشت شهادت آن نیز در ماه محرم بود و انسانی به ظاهر کوچک و کم سن وسال بود ولی درحقیقت  به معنای واقعی یک انسان بود .

وی افزود : این شهید با سن کم خود سقای جبهه ها بود و این شهید به همراه دیگر شهیدان والا مقام رمز غلبه بر استکباربودند و شهدا حجت ها ی جاودانه و ابدی خداوند بر ما هستند و شهادت اوج قله فضائل و اوج ایثار و معرفت و خود باوری است و برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین ویژگی انقلاب می باشد .

جانشین فرمانده کل سپاه گفت : ملت مقاوم ایران در اوج محاصرات اقتصادی و عملیات رسانه ای دشمنان و استکبار با تکیه بر قدرت و ایمان الهی در برابر همه توطئه ها ایستادگی کرده و سنت الهی این است که مومنان با صبر و استقامت در برابر دشمنان به پیروزی می رسند .

این مسئول تصریح کرد: فتنه های مختلف و تهاجم فرهنگی در جهان امروز به دنبال این است که بگوید انقلاب ایران دستاوردی نداشته و مسئولان و مردم باید در برابر این توطئه ها هوشیار بوده و به خصوص مسئولان باید به مانند  دوران جنگ رفع مشکلات را در دستور کار خود قرار دهند .

سلامی خاطر نشان ساخت: راههای مبارزه ما با دشمنان  وسیع شده  و به جای اینکه او  بتواند در قلب این سرزمین نفوذ کند  قوای او ازهم پاشیده شده و امروز فرزندان ایران اسلامی  بر این سیطره پوچ دشمن چیره شده اند.

 وی افزود : امروز همه دنیا به بزرگی و عظمت رهبر معظم انقلاب پی برده اند و می دانند که مدیریت ایشان  جهانی  وبی نظیر است  و این چنین متواضعانه با مردم سخن می گویند.  رهبر انقلاب کاری کردند که در منطقه ای که این همه آشوب وجود دارد ایران امن ترین منطقه باشد و اینها همه از برکات وجود ایشان می باشد و همه باعث حضوراعجاب بر انگیز ملت ایران درتمام صحنه ها می شود .    

سلامی تصریح کرد : امروز ما بدون وابستگی توانستیم شرایطی را فراهم سازیم  که نیازهای خود را خودمان تامین کنیم و ماهواره به هوا پرتاب می کنیم  و انرژی هسته ای را خود تولید می کنیم  و در سد سازی، کشاورزی وعلم پزشکی به پیشرفتهایی رسیدیم که همه حاصل تلاش جوانان وطن بوده و در کنار حمایت های رهبر معظم انقلاب به این پیشرفتها رسیده ایم.

وی افزود : ایران اسلامی امروز به یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل شده و بسیار ی از کشورها حامی ملت ایران می باشند  و عرصه را برای ابر قدرتهای بزرگ تنگ کرده اند  و می دانیم که اسرائیل و حامیانش  در کنار مرزهای ساختگی خود   فریادفرزندان ایران اسلامی را بخوبی می شنود.  

 سلامی خاطر نشان ساخت : ما امروز همه در جنگ هستیم  وهمه باید با هم بسیج شده  تا علاوه بر خدمت به مردم مشکلات را نیز بر طرف سازیم. اگر ما به ظرفیت درونی خود پی ببریم و اقتصاد مقاومتی را سر لوحه کار خودقرار بدهیم  با کمک خود مردم می توانیم مشکلات را بر طرف سازیم  زیرا ما و مردمان از مشکلات بزرگتر هستیم و ما و دشمنان هیچ گاه با هم جمع نمی شویم.

 در ادامه این مراسم که به عنوان بزرگداشت شهید شاخص  دانش آموزی بر گزار شد از  کتاب  «سین مثل سقا »نوشته زهرا علمدار  که نگاهی به زندگینامه این شهید بزرگوار دارد  رونمایی شد  و پدر این شهید بزرگوار در این مراسم اظهارداشت : دعای خیر شهید محمدحسین ذوالفقاری و علیرضا ذوالفقاری بدرقه راه همه دانش آموزان ایران اسلامی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.